poniedziałek, 3 listopada 2014

SKOK Wołomin – tam gdzie trzeba

Dużym problemem, przynajmniej dla mnie jest życie w małym mieście, ze względu, że wszędzie jest daleko. Od kiedy w moim mieście powstał oddział SKOK Wołomin nie mam już takiego problemu, jest po prostu łatwiej. Przed oddziałem SKOK Wołomin
nie było niczego. Najbliższy bank był około 50 kilometrów od mojego miasta, co stanowiło naprawdę duży problem, o bankomacie nie wspomnę. SKOK Wołomin dał mi oraz mieszkańcom mojego miasteczka dostęp do bankowości. Jest i bankomat i nowoczesny oddział. Wszystko to czego potrzebuje każdy człowiek, aby mógł załatwić wszystkie swoje sprawy. Przecież nie każdy ma dostęp do samochodu aby jeździć do banku, prawda? A tak wszystko na miejscu i bez proszenia się o podwózkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz