niedziela, 7 lipca 2013

Lokata w SKOK Wołomin

"Oprocentowanie lokat jest atrakcyjne i cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
SKOK w Wołominie przygotowuje dla swoich Klientów również oferty specjalne przyjazne
pożyczki dla każdego - szybko, na korzystnych zasadach, bez prowizji, bez opłaty przygotowawczej, bez poręczycieli, niskie raty. Spłatę możesz rozpocząć po trzech miesiącach."


Czytam, w materiałach dotyczących SKOK w Wołominie, że lokaty cieszą się ogromnym zainteresowaniem, a jak może być inaczej, jeśli po pierwsze klienci zyskują wysokie oprocentowanie, którego w banku na pewno by nie uzyskali, a po drugie i to najważniejsze, czują się bezpieczni. Przecież ich środki zgromadzone na koncie są pomnażane.

Dzięki temu spółdzielczość się tak intensywnie się rozwija. W dzisiejszych czasach ogólnoświatowego kryzysu nie tylko finansowego ale i moralnego działalność systemu SKOK w tym SKOK Wołomin napawa optymizmem.

Czy w którymś banku komercyjnym klient jest wspierany? Nie.

Ponieważ inna jest filozofia bankowości komercyjnej a inna spółdzielczości. Wydaje mi się, że osoby odpowiedzialne, za tworzenie Systemu SKOK powinni więcej poświęcić miejsca idei spółdzielczości, jej upowszechnianiu wśród młodych ludzi. I uważać by nie wchodzić w meandry polityki.

 Niestety niektórzy z liderów Systemu SKOK oficjalnie wspierają działalność polityczną. A to błąd. Na szczęście lider SKOK Wołomin Prezes Zarządu Mariusz Gazda, za każdym razem podkreśla, że jest od polityki z dala. I dobrze. System SKOK jest systemem apolitycznym.

2 komentarze:

  1. Wybrałam Skok Wołomin ponieważ dali mi o wiele lepsze warunki jak mój bank, którego klientką byłam ładnych parę lat. W mojej placówce Skok jestem tratowana jak człowiek, a nie jak petent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lokaty są bardzo dobrze oprocentowane, jest to lepsza oferta niż w komercyjnych bankach.

    OdpowiedzUsuń