niedziela, 21 grudnia 2014

Lokata rentierska jako miłe zaskoczenie w SKOK Wołomin

Na początku kompletnie nie wiedziałem co to jest. Lokata rentierska w SKOK Wołomin dziwna nazwa. Udałem się do oddziału SKOK Wołomin. Szczerze, nie musiałem się nawet pytać obsługi, wszystkiego dowiedziałem się z ulotek, które
znalazłem przy wejściu. Przy tym produkcie otrzymuje to co lubię najbardziej, czyli pełną dowolność. To ja, poprzez częstotliwość pobierania środków decydowałem jakiej wielkości będą odsetki. Wymagany był tylko mój aktualny rachunek bankowy w SKOK Wołomin, oczywiście bez żadnych opłat. Długość lokaty od 12 nawet do 36 m-ce dała mi gwarancje sporych oszczędności. A jeżeli środki nie były by mi potrzebne w momencie zakończenia lokaty to zostaje automatycznie przedłużona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz