czwartek, 25 grudnia 2014

SKOK Wołomin - zarabiam korzystając na bieżąco

Tak naprawdę każdy korzysta z jakiegoś konta w banku. Jeden daje debet, drugi daje kartę za darmo. Ale nie są to korzyści aż tak wymierne jak te, które dostałem w SKOK Wołomin. Wyobraźcie sobie, moje środki na koncie… procentują! Korzystam jak
każdy, wybieram środki, płace w sklepie, robię przelewy, a pieniądze które mam… cały czas pracują. Oprocentowanie  w SKOK Wołomin od 1 do nawet 3 % daje mi realny zysk w skali roku. Pomyślicie sobie, że pewnie trzeba płacić za konto, które tyle daje. Kolejne miłe zaskoczenie w SKOK Wołomin konto dostałem całkowicie bez opłat. Cały zysk z odsetek ląduje prosto do mojej kieszeni. Dzięki temu, już niedługo będę mógł kupić żonie nowe kolczyki, o których tak marzyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz