czwartek, 12 czerwca 2014

SKOK w Wołominie ma najlepsze lokaty na rynku

Dziś analizowałem z moją znajomą oferty dotyczące lokat terminowych. Kolejny raz życie udowadnia, że my Polacy potrzebujemy jeszcze dużo czasu na zrozumienie czym jest inwestowanie pieniędzy. Moja znajoma otrzymała spadek po zmarłej kuzynce. Spadek spadł na nią jakby ktoś powiedział, jak grom z jasnego nieba. Dobrze, że chociaż zrozumiała, że środki ze spadku należy zainwestować, a przynajmniej obronić przed inflacją. Bo na deflację nie ma co liczyć. Zwróciła się do mnie, abyśmy wspólnie spróbowali znaleźć najbardziej atrakcyjną ofertę na rynku. I jakież było jej zaskoczenie, kiedy zrozumiała, że SKOK Wołomin ma najlepsze lokaty na rynku. Tylko jeden problem. Moja znajoma nie ma w SKOK Wołomin konta. Nie jest członkiem spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. Dlatego, nic jej nie pozostalo jak zapisać się do spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, dopiero kiedy stanie się członkiem SKOK w Wołominie, może założyć terminową lokatę, która nie tylko będzie chronić zgromadzone środki przed inflacją, ale zarobi na lokacie terminowej. SKOK Wołomin ma na rynku najlepsze lokaty terminowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz