sobota, 14 czerwca 2014

Wspieram SKOK Wołomin

Czy Polacy są finansowymi analfabetami? Jak Polacy wypadają w tym zakresie na tle innych społeczeństw Unii Europejskiej? Na te pytania odpowiedziałem sobie po przeczytaniu artykułu Prezesa Zarządu SKOK Wołomin Mariusza Gazdy, który został poproszony przez "Dziennik Gazeta Prawna" o ocenę stanu świadomości Polaków w zakresie finansów. Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda ocenił, że z roku na rok jest coraz lepiej. Oczywiście, do ideału jeszcze nam daleko, ale z każdym rokiem Polacy mają coraz większą świadomość ABC finansów. To dobrze, chyba również swoją tzw. działalnością publicystyczną, którą podjąłem blisko rok temu włączam się do budowania świadomości finansowej Polaków. Wiem, że mojego bloga, którego założyłem kiedy otworzyłem sobie konto w SKOK w Wołominie, czyta całkiem spora grupa ludzi. Jasne, ktoś powie, że kilkaset osób dziennie to wcale nie jest dużo. Zgadzam się z tym, ale jeśli np. połowa członków SKOK w Wołominie założyłaby sobie konta i prowadziła blogi, to uwierzcie mi, byłaby to całkiem duża grupa, której głównym celem powinno być wspieranie swojego SKOK, czyli SKOK w Wołominie. Mój blog jest narzędziem do wspierania SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz