sobota, 28 czerwca 2014

SKOK w Wołominie mądrze wspiera edukację finansową

Pod koniec 2013 roku ogłoszono badania przeprowadzone przez Związek Firm Pożyczkowych. Okazuje się, że Polacy, zaciągają swoje zobowiązania finansowe w sposób świadomy. Najważniejsze, że Polacy są coraz bardziej ostrożni w zaciąganiu swoich zobowiązań. Czyli Polacy stają się narodem niezwykle szybko uczącym się odpowiedzialności finansowej. 
Jestem przekonany, że do takiego stanu rzeczy przyczyniły się spółdzielcze kasy oszczędnościowo kredytowe, których jednym z podstawowych celów jest edukacja finansowa społeczeństwa. Jestem członkiem SKOK Wołomin to zawsze podkreślam, moja kasa dba o moją edukację finansową. Przekłada się to, między innymi na to, że posiadam już w SKOK Wołomin cztery lokaty, a teraz przymierzam się do zaciągnięcia pożyczki, którą jestem w stanie spłacić, nawet gdybym stracił dziś pracę. Jestem zabezpieczony. Oczywiście, nie mam jeszcze większego plazmowego telewizora, czy nie wyjechałem na kolejne tygodniowe wakacje do Egiptu, nie mam nowego samochodu i super nowoczesnej komórki z abonamentem horrendalnym. Ale dzięki temu lepiej śpię, nie boję się otwierać swojej skrzynki pocztowej. A jeśli przychodzą jakaś korespondencja urzędowa to z mojego SKOK Wołomin co miesiąc, w której jestem informowany o nowych możliwościach czy to inwestowania czy też pożyczania pieniędzy. Dlatego w pełni zgadzam się, że Polacy dziś są ostrożniejsi w pożyczaniu i nie biegną na hurra do instytucji finansowej by sobie założyć pętlę kredytową na szyję. SKOK Wołomin mądrze wspiera moją edukację finansową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz