niedziela, 6 lipca 2014

Prezes SKOK Wolomin - Mariusz Gazda - o pożyczkach

Przeczytałem z zainteresowaniem tekst, którego autorem jest Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda. Tekst został wydrukowany w dwutygodniku "Dobry Znak" wydawanym przez SKOK w Wołominie. Tekst porusza istotny element naszego życia czyli edukację finansową społeczeństwa polskiego. 
Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda, zwraca uwagę, aby nie wierzyć w kampanie promujące np. pożyczki. Większość kampanii promujących pożyczki opiera się na kuszeniu procentami. Im mniej procentów przy pożyczce tym, pożyczka jest bardziej atrakcyjna. Zacytujmy Prezesa Zarządu SKOK Wołomin Mariusza Gazdę: " Któż bowiem nie zatrzyma się przy ofercie zapewniającej, że "my dajemy najmniejszy procent". Dla większości Polaków brzmi to identycznie jak "jesteśmy najtańsi", choć prawda zwykle bywa zupełnie inna". 
Zgadzam się z Prezesem Zarządu SKOK w Wołominie Mariuszem Gazdą. Sam kilka razy w swoim życiu nabrałem się na taką pożyczkę. Nawet nie byłem świadomy, że pożyczka oferowana przez bank jest po prostu bardzo droga. Ponieważ zostały ukryte w inny sposób koszta pożyczanego mi pieniądza. Ale z tego zdałem sobie sprawę, dopiero w momencie kiedy już było już za późno. Już podpisałem umowę. Dziś po swoich doświadczeniach z pożyczkami, kredytami zaciąganymi w bankach, zwracam uwagę na ten elementy, które są niezwykle istotne. Stąd uważajcie na ukryte koszta w pożyczka, kredytach oferowanych przez instytucje finansowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz