wtorek, 8 lipca 2014

RRSO - Przeczywista Roczna Stopa Oprocentowania w SKOK Wołomin

Ciekaw jestem jak wiele osób w Polsce, które nie są pracownikami instytucji finansowych rozszyfruje skrót RRSO? Pewnie nie wielu. Jeszcze jakiś czas temu nawet bym sobie głowy nie zawracał skrótem RRSO. To było w czasach kiedy byłem posiadaczem rachunku w Millenium, w Nordei czy Polbanku. Dziś jako posiadacz rachunku w SKOK Wołomin wiem co ten skrót oznacza. Staram się dbać o swój rozwój, o swoją edukację finansową. Nie zamierzam być analfabetom finansowym. Co znaczy skrót RRSO - rzeczywista roczna stopa oprocentowania. Jestem przekonany, że Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania dla większości posiadaczy rachunków oszczędnościowo-kredytowych w bankach czy SKOK-ach jest niezrozumiała. Może to mnie dziwić. Ale tak jest. RRSO czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania jest kluczowa dla przeprowadzenia kalkulacji, oszacowania opłacalności oferowanych produktów w bankach czy w Systemie SKOK. RRSO czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania pokazuje ile będziemy faktycznie spłacać podczas jednego roku. Dlatego bardzo ważne, aby znać RRSO. Mój blog, który powstał po założenia konta w SKOK Wołomin, niech też przyczyni się do budowania finansowej świadomości Polaków, w tym członków wielkiej społeczności opartej o spółdzielczy fundament jakim jest system SKOK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz