sobota, 31 maja 2014

Dobra Lokata w SKOK Wołomin

Dziś zdecydowałem się wziąć pożyczkę w SKOK Wołomin. Dlaczego? Otóż mam do kupienia łódkę, którą chcę popływać po Mazurach. Jestem zapalonym żeglarzem i mój mały jachcik bo jest to używana żaglówka klasy Omega będzie dobrą lokatą. Dlaczego kupię łódkę za pożyczone pieniądze, ponieważ wyliczyłem, że mogę sobie na oprocentowanie takie pozwolić, gdyż posiadając cztery lokaty w SKOK Wołomin, które pracują na moją i mojej rodziny przyszłość, jestem w stanie udźwignąć to obciążenie. Poza tym przecież pożyczając pieniądze ze SKOK Wołomin, one pośrednio i bezpośrednio do mnie wrócą, ponieważ wzmacniam tym samym moją spółdzielczą kasę oszczędnościowo kredytową, której jestem członkiem. Rodzina jeszcze nie wie, że staną się armatorem żaglówki klasy Omega, która przed zwodowaniem otrzyma nazwę Dobra Lokata. Będę o swojej Dobrej Lokacie Was moich czytelników informować. Ważne jest by zawsze mieć swoją Dobrą Lokatę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz