wtorek, 13 maja 2014
SKOK Wołomin dba o dobrą informację
Mam
przed sobą aktualny numer gazety Dobry
Znak, który jest wydawany
przez SKOK Wołomin. Utkwił mi w pamięci jeden artykuł, z którym chce się
przedstawić. SKOK w Wołominie bez ogródek, tak jak powinno być, przestrzega
czytelnika do sceptycznego podejścia do reklam: "Wiemy dobrze, że w
przypadku pożyczek żelazną zasadą powinno być ograniczone zaufanie do reklam
kuszących nas najniższym oprocentowaniem". Tak można powiedzieć o
tych wszystkich największych, komercyjnych bankach jak PKO BP czy Millenium.
SKOK w Wołominie nie jest komercyjny, jest nastawiony na klienta. Dlatego
jestem ich wiernych klientem.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz