sobota, 17 maja 2014

Na czarną godzinę SKOK Wołomin

Jestem zwykłym zjadaczem chleba, liczącym ponad 40 wiosen. Moje życie spędzałem bardzo intensywnie, często ponosząc duże ryzyko nie poparte logiką. Dlatego tak wiele razy (finansowo) dostawałem w kość od życia. Jakiś czas temu postanowiłem ustabilizować swoje życie. Z tygodnia na tydzień jestem coraz spokojniejszy z SKOK w Wołominie. Każda złotówka, która mi zostaje w kieszeni po tygodni, skrupulatnie jest odkładana do słoika. Dzięki temu, na koniec miesiąca jestem w stanie zaoszczędzić 200-300 zł miesięcznie. Wiem, że mogę zaufać takiej firmie jak SKOK w Wołominie, gdzie dbają o moje oszczędności. W SKOK w Wołominie jestem rzetelnie informowany o moich finansach przez uprzyjmy personel. Polecam gorąco SKOK w Wołominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz