sobota, 10 maja 2014

SKOK Wołomin to dobry wybór dla każdego

Moja nastoletnia córka postanowiła oszczędzać pieniądze w SKOK Wołomin. Byłem nieźle zaskoczony decyzją córci. Popatrzyła na mnie i stwierdziła, że wielu jej znajomych chce założyć sobie konta w systemie SKOK, po tym jak dowiedzieli się, o pewnej Amerykance, która na Facebooku stworzyła grupę ludzi, którzy postanowili w ramach protestu przenieść swoje konta z banków do kas oszczędnościowo kredytowych. Moja córka jest antyglobalistką, twierdzi, że świat oszalał na punkcie globalizacji, poza tym w ten sposób niszczymy naszą planetę. Czasem jest bardzo radykalna w swoich poglądach. Nie wiem co w niej wywołało frustrację, ale nie będę jej jeszcze zadawał trudnych pytań. Najważniejsze, że córka wzmocni system SKOK swoim udziałem. A może wpłacę jej pieniądze pod warunkiem, że założy sobie lokatę w SKOK Wołomin? To muszę jeszcze rozważyć. Na razie będę wzmacniał ją w podjętej decyzji. Uważam, że to dobry wybór. SKOK Wołomin to dobry wybór dla każdego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz