piątek, 9 maja 2014

SKOK Wołomin umacnia swoją pozycję na rynku finansowym

Dziś przeglądałem z synem lokaty, oferowane przez różne instytucje finansowe. Chciałem porównać wysokość oprocentowania. Banki informują o wysokim oprocentowaniu, ale jak przyjrzymy się bliżej to okazuje się, że to oprocentowanie faktyczne jest o wiele niższe do oferowanego w materiałach informacyjnych. Banki komercyjnej stosują różne sztuczki, których celem jest oszukanie nie bójmy się tego słowa potencjalnego chętnego na lokatę. Dziwi mnie to, ponieważ lokaty otwierają przede wszystkim właściciele rachunków w banku. Czyli nie liczy się lojalność wobec klienta, liczy się wyłącznie zysk, którego celem jest za wszelką cenę naciągnąć potencjalną ofiarę na lokatę, która okaże się z definicji złą lokatą. Kiedy przejrzałem ofertę mojego SKOK Wołomin, po analizie stwierdziłem, że oferowane oprocentowanie jest oprocentowaniem rzeczywistym. Kolejny dla mnie dowód, że System SKOK w tym SKOK Wołomin rzetelnie informuje o swoich produktach. Dzięki temu SKOK w Wołominie będzie miał kolejną lokatę, która wzmocni jego stan posiadania. Ja też na tym skorzystam, bo jeśli mój SKOK Wołomin się umacnia to i ja się bogacę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz