piątek, 4 kwietnia 2014

Jak stałem się członkiem SKOK w Wołominie?

Moja przygoda ze SKOKiem jest prawie jak film sensacyjny. Dużo jeżdżę pociągami i dziś zdałem sobie sprawę, że posiadanie konta internetowego ma coraz więcej dla mnie zalet. Chciałbym aby jeszcze zdrapki przestały obowiązywać w e-koncie, ale jestem przekonany, że z czasem i ten aspekt mojego życia, będzie rozwiązany tokenem, który otrzymałem kiedy założyłem konto w Millenium.
Bank Millenium jest już dla mnie przeszłością. Obsługa jest okropna. Wziąłem w Millenium kredyt konsumpcyjny, mam problemy ze spłacaniem, po trzech latach spłacania kredytu terminowo. Pracownicy banku zachowują się arogancką. Nie rozumieją, że mamy okres stagnacji w gospodarce, i czasem trudno jest o spłatę raty. Na szczęście, dziś Millenium to przeszłość. Nie mam z nimi nic wspólnego. Wszystko postawiłem na SKOK w Wołominie i liczę, że Zarząd zawsze będzie wspierał swoich członków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz