czwartek, 3 kwietnia 2014

Posiadam konto osobiste w SKOK Wołomin

Posiadanie konta w SKOK w Wołominie dla mnie ma wiele dobrych stron. Są też i złe, a raczej wymagające ode mnie poświęcenia więcej czasu np. na dojazdy. Przeniosłem się do miasta dużego, wojewodzkiego, w którym SKOK w Wołominie ma kilka oddziałów.
Są one oddalone do siebie, wymaga do ode mnie dojeżdżania. Ale staram się radzić z tym. Nie powiem, ale w końcu SKOK w Wołominie zmusił mnie, mówię to oczywiście biorąc słowo zmusił w cudzysłów, do sięgnięcia po Internet. Przekonałem się, że warto korzystać z konta internetowego, dzięki temu zaoszczędzam czasu sobie i pracownikom oddziałów SKOK w Wołominie. Trochę zmuszony byłem poczytać, ale z pomocą żony i dziecka nastoletniego jestem posiadaczem internetowego dostępu do konta SKOK w Wołominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz