piątek, 25 kwietnia 2014

SKOK Wołomin wspiera przedsiębiorców

Byłem dziś w oddziale SKOK w Wołomin i założyłem drugą lokatę. Poszło sprawnie. Wziąłem też pierwszy raz gazetę wydawaną przez SKOK w Wołominie "Dobry Znak". Nie wiem dlaczego nie natrafiłem na nią wcześniej, a przecież leży w bardzo widocznym miejscu. Może jeszcze biorą czasem górę nawyki z banku Millenium? Nie wiem. Fakt jest faktem, że dziś pierwszy raz sięgnę po Dobry Znak.
Żona już ma lokatę urodzinową. Będę na nią wpłacał kolejne pięćdziesiąt złotych. czyli tygodniowo już oszczędzam sto złotych. To daje czterysta złotych miesięcznie. Tyle udało mi się wygospodarować z mojego budżetu i to po miesiącu. Dziwne dlaczego w taki sposób nie myślałem kiedy byłem klientem bank Millenium. Właśnie byłem klientem, a tu jestem członkiem SKOK Wołomin. Różnica znaczna. I pewnie dlatego dziś oszczędzam, a nie wydaję nie swoje pieniądze, które zawsze zmuszeni jesteśmy oddawać i to tyle, że stajemy się po jakimś czasie niewolnikami. Sprzedajemy swoją wolność za parę rzeczy kupionych w dyskoncie, które mają nam polepszyć nastrój, a tak naprawdę to wpływają destrukcyjnie na nasze życie. System SKOK dał mi prawo do normalności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz