wtorek, 15 kwietnia 2014

Szukam najlepszej lokaty w SKOK Wołomin

Przeglądam różne oferty proponowane przez SKOK w Wołominie dla takich ciułaczy jak ja i przyznam się, że nie radzę sobie z tym całym nowym inwestowaniem pieniędzy. Pewnie będę zmuszony udać się od oddziału SKOK w Wołominie i poprosić o pomoc. Nie mam obawy, że rozmowa o kilku tysiącach złotych nie będzie dla pracujących w oddziale SKOK Wołomin pań problemem.
Do Millenium z różnych powodów nawet bym nie próbował wchodzić. To bank dla innej grupy ludzi, której w Polsce coraz mniej, młodzi wyjeżdżają z Polski. Millenium nie potrafiło nigdy wyjść na przeciw moim potrzebom, wręcz wpędzili mnie w pętlę zadłużenia. Są nastawieni wyłącznie na wyzysk. Na wyciskanie każdej złotówki, pewnie za to im płacą, by doprowadzać ludzi do ostateczności. Niestety na KNF czyli Krajowy Nadzór Finansowy nie ma co liczyć, oni pilnują wyłącznie interesów wielkich czyli banków. Dość dużo teraz czytam o działaniach KNF i nie tylko i odnoszę wrażenie, że instytucja, która powinna dbać o moje bezpieczeństwo, utrzymywana przeze mnie jest arogantem na równi z Millenium. A wracając do lokaty idę do SKOK w Wołominie porozmawiać o terminowej lokacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz