niedziela, 13 kwietnia 2014

Zakładam lokatę w SKOK w Wołominie

Dziś dostałem dodatkowe pieniądze. Zaniosłem do oddziału SKOK w Wołominie tysiąc złotych. Miałem dodatkowe zlecenie. Dzięki temu nie będę czekał kilku dodatkowych tygodni na założenie lokaty, tylko zrobię to w przyszłym tygodniu. Muszę się do tego działania przygotować. Więcej poczytać.
Zachęcam wszystkich do podobnych działań, dzięki temu nawet tacy biedacy jak ja zaczynają mieć oszczędności. Mniej konsumpcji, mniej sklepów dyskontowych, a więcej wolności gospodarczej. A to wszystko zawdzięczam sobie i mojej rodzinie. Ale duży w tym udział mają pracownicy oddziału SKOK w Wołominie. Będę posiadaczem lokaty w SKOK w Wołomin, a nie niepotrzebnych lub mniej potrzebnych produktów kupionych w tzw. ofercie promocyjnej. Trochę zmienia się teraz mój świat, może wyjdę za jakiś czas z brunatnej brei, w której od lat zmuszony byłem na własne życzenie pływać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz