sobota, 19 kwietnia 2014

SKOK Wołomin daje mi prawo wyboru

Co to jest wolność. Wolność to prawo wyboru. Wolność to możliwość decydowania o sobie. Wolność to budzenie się rano bez koszmarów. Wolność jest wtedy kiedy nie czujemy się osaczeni. Czy jestem wolny? Jeszcze nie w pełni? Czy odczuwam dziś czasem wolność? TAK.
Czy widzę światełko w tunelu, którym jest uwolnienie się od życia w kredytach, parabankach, dyskontach. Tak. Czasem jest mi jeszcze bardzo trudno, ale już widzę sens swojej walki. Już nie działają na mnie promocje w dyskontach. Wpadam z kartką papieru zapisaną przez moją żonę i szybko opuszczam półki sklepowe nie sięgając jeszcze po coś co mi się przyda lub co bym zjadł. Dlaczego, ponieważ wreszcie mam cel w życiu. Chcę otworzyć za jakiś czas firmę, która będzie świadczyć usługi na rynku, osobom takim jak ja. Osobom które każdego dnia walczą z wykluczeniem społecznym. Dlaczego dziś widzę sens. Ponieważ uczę się oszczędzać. Mam pierwszą lokatę ja w SKOK w Wołominie. Mam bloga w którym opisuję swoje przygody też ze SKOK Wołominem, i robię coś jeszcze wspieram inicjatywę dobrą inicjatywę jaką jest SKOK w Wołominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz