sobota, 12 kwietnia 2014

Lubię SKOK w Wołominie

Życie toczy się tak szybko, że czasem brakuje nam czasu na sprawy podstawowe. Dlatego dziś z perspektywy czasu doceniam swoje e-konto założone w SKOK Wołomin. Już kiedyś o tym pisałem, ale dziś mam wreszcie komfort działania. To nie znaczy, że nie uczestniczę w życiu społeczności jaką tworzy SKOK w Wołominie.
Lubię przynajmniej raz w tygodniu przyjść do swojego oddziału i wpłacić zawrotną kwotę pięćdziesiąt złotych. Ale już parę pięćdziesięciozłotowych wpłat mam na koncie. Lubię uśmiechnięte panie, które już znają moje imię. A nie jak w Millenium, gdzie poza standardową procedurą nic więcej dobrego mnie nie spotkało. Obracali moimi pieniędzmi i jeszcze biła z nich buta. Lubię zaglądać do swojego e-konta i sprawdzać stan. Jeszcze kilka tygodni i uzbieram na swoją pierwszą lokatę w SKOK w Wołominie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz