środa, 9 kwietnia 2014

SKOK Wołomin wspiera mnie

Dziś mam lepszy dzień. Dowiedziałem się, że mimo marnych zarobków mam szansę na pożyczkę. Ale kiedy o tym z żoną rozmawialiśmy, doszliśmy do wniosku, że musimy rozpocząć swoją nową drogę. Jeśli chcemy się wydostać z tego cuchnącego bagna do którego zostaliśmy wrzuceni na własne życzenie.
Tak głosowałem na Tuska i jego zgraję i dobrze mi tak. Po tylu latach rządzenia przez jego ferajnę jestem na dnie. I zwróciłem się o pomoc do instytucji, z której kiedyś sobie kpiłem. Nie wierzę własnym oczom, że do tego jeszcze założyłem bloga w którym wspieram na tyle ile mogę SKOK w Wołominie. W to mi trudno uwierzyć. Ale chodzimy różnymi ścieżkami. SKOK Wołomin okazał się dla mnie przyjaznym SKOKiem, Może dzięki temu że jestem w SKOK w Wołominie dokonam WIELKIEGO SKOKU w przyszłość? Swój SKOK rozpocznę od oszczędzania. Tak, tak będę oszczędzał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz