poniedziałek, 7 kwietnia 2014

SKOK Wołomin wspiera wykluczonych

Dzisiejszy dzień był dla mnie gorący. Musiałem szybko zdobyć środki na zamknięcie swoich dawnych spraw. Niestety komuś zaufałem i pożyczyłem pieniądze. Teraz zmuszony jestem spłacać je sam. Żona o tym nie wiedziała do wczoraj. Pensja nam nie starcza na wszystkie opłaty, dlatego czasami jesteśmy klientami różnych parabanków, które czyhają na takich głupoli jak ja. Ale cóż robić.
Tusk i Kaczyński lubią sobie wytykać wszelkie błędy, ale czy nam z tego coś przybywa? Jedynie siwe włosy i wrzody na żołądku. Byłem w swoim oddziale w SKOK w Wołominie i nieśmiało zadałem pytanie o pożyczkę. Nie wierzyłem, że mogę otrzymać. Jakie było moje zdziwienie, kiedy Pani w oddziale SKOK Wołomin stwierdziła, że jeśli centrala potwierdzi jej, to dostanę trzy tysiące złotych pożyczki, która jest kilkadziesiąt razy niższa niż w najatrakcyjniejszej ofercie parabanku. To jest dla mnie kolejny dowód, że dobrze wybrałem swoje nowe miejsce na mapie finansów. SKOK  Wołomin wspiera mnie w mojej trudnej egzystencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz