niedziela, 6 kwietnia 2014

Lubię swój SKOK Wołomin

Lubię swój oddział SKOK w Wołominie, który czasami odwiedzam. Nie tylko ze względu na korzystne warunki, ale i dlatego, że  pracują w nim uśmiechnięte dziewczyny. Nigdy nie zdarzyło mi się, że nie zostałem przywitany uśmiechem. Czy dotyczyło to wpłacania, spłacania  czy wypłacania.
Niekiedy wpadam na kilka minut przed godziną osiemnastą, i mimo późnej pory zawsze jestem obsługiwany z uśmiechem. Dziś staram się wchodzić w przestrzenie oddziału SKOK w Wołominie wcześniej. Ale nie dlatego, że ktoś mi zwrócił uwagę, tylko czuję się do takiego działania zobowiązany. Przecież jestem członkiem Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej w Wołominie i powinienem dbać o komfort pracy zatrudnionych w SKOK w Wołominie pracowników. Millenium to był koszmar. Nie wiem, dlaczego tak długo posiadałem rachunek w Bank Millenium, może z lenistwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz