czwartek, 10 kwietnia 2014

Oszczędzam w SKOK w Wołominie

Oszczędzam, oszczędzam, jeszcze nie stać mnie na lokatę, ale rozpocząłem zbierać pieniądze na lokatę. Panie w oddziale SKOK w Wołominie uśmiechają się do mniej jak wpłacam czasem osobiście 50 zł. na swoje konto. Tak chcę uzbierać pieniądze na swoją pierwszą lokatę w instytucji, której banki nienawidzą. Może na przekór wszystkiemu, właśnie tu znalazłem swoją przystań.
Gdybym miał zanieść pięćdziesiąt złotych do Millenium to pewnie nigdy by wpłacił. Zachowanie osób pracujących w tym banku jest aroganckie. Oni są przede wszystkim nastawieni na bogatych klientów, tylko tak się składa, że polskie społeczeństwo zubożeje i mamy coraz mniej pieniędzy. Staję o gruby zakład, że niebawem i bank Millenium nie będzie się obrażał na wpłaty takich maluczkich jak ja, ale minie jeszcze trochę czasu. Tylko bez mojego udziału. Dziś w SKOK w Wołominie rozpocząłem oszczędzanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz