niedziela, 20 kwietnia 2014

SKOK Wołomin pozwala mi odzyskać wolność

Na świecie nieustannie coś się zmienia, ewoluuje. My chcemy nad tym wszystkim panować, poprzez konsumpcję. Nieustannie kupujemy, planujemy kupowanie, jesteśmy bombardowani reklamami zachęcającymi nas do kupowania. Dostajemy narzędzia, które wydają się na pozór niewinne, a w rzeczywistości uzależniają nas do innych. Stajemy się wówczas niewolnikami wykonującymi posłusznie polecenia zwierzchników. Przestajemy kontrolować swoje życie, bo co nas zmusza do podporządkowania?
Potworny stres i odpowiedzialność za innych w stadzie. Dlatego dziś należy uważać na różne okazje, one mogą stać się w konsekwencji naszym upadkiem. Polacy niestety nie są uczeni oszczędzania, odmawiania sobie, Polak musi mieć dziś tu i teraz, bo tak jest dobrze, bo tak jest właściwie. Polak przez instytucje finansowe, których celem jest łupienie nas obywateli, jest oszukiwany, wobec niego stosowane są półprawdy czyli kłamstwa. Dlatego przegrywamy. Sam byłem niewolnikiem na farmie prowadzonej przez bank Millenium. Wszystko co miałem pożerało Millenium. Mnie nic nie pozostawało. Dziś jestem członkiem Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej w Wołominie czyli SKOK Wołomin dla wtajemniczonych. I odzyskuję wolność. Wolność którą utraciłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz