niedziela, 27 kwietnia 2014

Zakładam żonie konto w SKOK Wołomin

Byłem dziś w oddziale SKOK w Wołominie. Cel jeden. Moja Żona za kilka dni będzie miała urodziny. To dobra okazja na danie Jej prezentu. W zeszłym roku dostała ode mnie zegarek, kupiony na promocji. W tym roku żona otrzyma lokatę w SKOK w Wołominie. Wpierw stanie się członkiem SKOK w Wołominie.
Nawet kilka razy o tym wspominała. Jakiś czas temu trochę patrzyła na mnie z wyrzutem, że z banku przenoszę swoje konto do Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej i to w Wołominie. Wołomin Żonie kojarzy się z jednym. A mnie dziś Wołomin kojarzy się ze SKOKiem Wołomin, który jest jednym z największych w Polsce. Żona powoli przekonała się do założenia konta w SKOK Wołomin. Ale jeszcze chce pozostać w Polbanku, z którego usług nie jest zadowolona, ale zwycięża przyzwyczajenie. Jestem przekonany, że po jakimś czasie nawet nie będzie chciała zajrzeć do oddziału w Polbanku dziś jakoś jeszcze bardziej obco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz